- 1
- 2
-
airhead
No właśnie.. na stornie GP, którą często wręcz "studiuję", nigdzie nie mogłem znaleźć takiej informacji...
Zgodnie z tam zawartymi informacjami jego robota to tylko podpisywanie petycji i czasem zbieranie pieniążków, od święta na jakąś akcje pójdzie (choć tam to też pełno "niezrzeszonych").
Kurde, zawsze mnie to ciekawiło, a żadnego nigdy nie udało mi się "zdybać"...
Wolontariusze, zdradźcie się trochę, bo jak na razie obawiam się, że tylko poglądy mamy wspólne... -
harrynash
Petycje i zbieranie do puszki to przykrywka wywiadu GP (ZSI - Zielone Służby Informacyjne). Prawdziwy rdzeń organizacji zbudowany jest wokół bojówek zorganizowanych na wzór czeczeńskiej partyzantki.
Rozproszone oddziały są w pełni samodzielne i mogą działać niezależnie od dowództwa. Dysponują najnowszą chińską technologią wojskową (kupioną prawdopodobnie w Afganistanie).
Obecnie 4 plutony (łącznie 12 jednostek) stacjonują na torfowiskach (dzięki ThanatoS) Rospudy, gdzie pod kryptonimem "Szpinak" przeprowadzane są manewry z wykorzystanie nadajników GPRS zamontowanych na obrożach specjalnie szkolonych bobrów.
Operacja Szpinak ma na celu zebranie jak największej liczby informacji na temat stacjonujących jednostek wroga czyli GDDKiA.
Jak już wspomniałem w innym poście, aby wstąpić do partyzantki trzeba pojmać operatora buldożera. -
kitka
-
-
harrynash
Wręcz przeciwnie. To piszą ludzie z nieposkromioną wyobraźnią i poczuciem humoru; ) -
kitka
Ale zobaczysz... Jak po miastach bedą jeźdżić kradzione buldozery ja powiem wszystkim czyja to wina... :P
A co do pytania, to takie rzeczy są też napisane na stronach różnych organizacji... -
Davina Rose
Greenpeace jako organizacja bardzo niepolska ma kłopoty z polska czcionką, prawdziwa nazwa to - wółontariusz -
airhead
och, nie pomyślałbym nawet... :|
cóż, miałem nadzieję, żę trochę się dowiem o Waszej pracy
i może po jakieś plakaty i reklamówki uderzę, ale jak widać - nie na tym gronie,