- 1
- 2
-
Czarodziej z Krainy Oz:)
powiedzmy sobie szczerze moze warto takie oglosznia dawac w ogloszeniach a nie zakladac kolejnego tematu na gronie bo zaczyna sie robic monotematycznie; / -
THE EVE - FEMINIST NIGHT
Jak to wiele osób pisze; ja tez jestem "fotografem z zamilowania" i z checia cykne "poczatkujacej modelce" zdjecie; )
Czarodziej rozumiem ze to do portfolio ? :) -
ech jak najbardziej do portfolio :)) nieno poprostu robi sie tu targ z ogloszeniami a nie grono na ktorym sie wypowiadamy o fotografii; / -
Anonim
-
-
no cubano zastanowilbym sie czy sie nie wypowiadam moze nie tak czesto jak wczesniej ale cos tam mowie a ogloszenia to w anonsach albo w gazecie wyborczej -
Anonim
-
★ Roberto Di ∂z Rahi
-
Anonim
-
Anonim
czyli po raz enty padły konkrety stosowne do hasła na początku topicu:lol:
z odzewu wynika,ze jak Chili,nalezy sobie fotacza strzelic samemu przy lustrze do portfolio;) -
gunia
najwyrazniej.... bierzmy z niej przyklad :D ( p.s. moje tez przy lustrze :P ) heheheh -
★ Roberto Di ∂z Rahi
no nie każdy może sobie strzelić przy lustrze bo nie wszyscy mają lustro w domu. tak mi się często wydaje. -
-
Anonim
-
Anonim
>tesknie zowu :( napisała:
>najwyrazniej.... bierzmy z niej przyklad :D ( p.s. moje tez
>przy lustrze :P ) heheheh
czy ja wiem, twoje zdjecia, z lizacym cie po policzku chlopakiem, są zdecydowanie lepsze:)
ps: po twoim hehe- stwierdzam,ze masz niezwykle orginalne poczucie humoru :D buzi :)
-
Anonim
>killer bag napisała:
>czyli po raz enty padły konkrety stosowne do hasła
>na początku topicu:lol:
>z odzewu wynika,ze jak Chili,nalezy sobie fotacza strzelic
>samemu przy lustrze do portfolio;)
widzisz jak fajnie:D
-
Anonim
jestem podekscytowana:P
rzucam się zatem na któreś z 4 luster w mym domu, wydzieram sąsiadowi nikona i majstruję jakąś wiekopomną imitację Langa, kolejna z cyklu czarno -czarne;)
grunt to samopomoc,ehheheeheh -