Fotografia mody [3240]

Zapisz się
  • 1
  • 2
Dodaj kartkę Dodaj bana
Powód wlepienia kartki
Wybierz wątek docelowy z listy lub wpisz jego ID
  • Czarodziej z Krainy Oz:)

powiedzmy sobie szczerze moze warto takie oglosznia dawac w ogloszeniach a nie zakladac kolejnego tematu na gronie bo zaczyna sie robic monotematycznie; /
  • THE EVE - FEMINIST NIGHT

Jak to wiele osób pisze; ja tez jestem "fotografem z zamilowania" i z checia cykne "poczatkujacej modelce" zdjecie; )
    Czarodziej rozumiem ze to do portfolio ? :)

ech jak najbardziej do portfolio :)) nieno poprostu robi sie tu targ z ogloszeniami a nie grono na ktorym sie wypowiadamy o fotografii; /
  • Anonim

Przeciez sie nie wypowiadacie

no cubano zastanowilbym sie czy sie nie wypowiadam moze nie tak czesto jak wczesniej ale cos tam mowie a ogloszenia to w anonsach albo w gazecie wyborczej
  • Anonim

:)
  • ★ Roberto Di ∂z Rahi

fajove foto Chilly, to główne.
  • Anonim

a dziekować:) Sama żem je sobie zrobiła:)
  • Anonim

czyli po raz enty padły konkrety stosowne do hasła na początku topicu:lol:
    z odzewu wynika,ze jak Chili,nalezy sobie fotacza strzelic samemu przy lustrze do portfolio;)
  • gunia

najwyrazniej.... bierzmy z niej przyklad :D ( p.s. moje tez przy lustrze :P ) heheheh
  • ★ Roberto Di ∂z Rahi

no nie każdy może sobie strzelić przy lustrze bo nie wszyscy mają lustro w domu. tak mi się często wydaje.
  • Valmaar

no nie wszyscy, nie wszyscy; )
  • Anonim

grunt to ironia :DDDDDDDDD
  • Anonim

>tesknie zowu :( napisała:
    >najwyrazniej.... bierzmy z niej przyklad :D ( p.s. moje tez
    >przy lustrze :P ) heheheh

czy ja wiem, twoje zdjecia, z lizacym cie po policzku chlopakiem, są zdecydowanie lepsze:)
    ps: po twoim hehe- stwierdzam,ze masz niezwykle orginalne poczucie humoru :D buzi :)
  • Anonim

>killer bag napisała:
    >czyli po raz enty padły konkrety stosowne do hasła
    >na początku topicu:lol:
    >z odzewu wynika,ze jak Chili,nalezy sobie fotacza strzelic