-
::Czarna plama na mapie USA::
Hej
Ma ktoś doświadczenie z zasilaniem lamp z generatora spalinowego?
Próbowałem z generatorem 2.6 kW ze stabilizację prądu i dupa, nawet na zasilenie kompaktu 500J nie starczało. Zaraz po błysku zapalała się lampka overloaded i system siadał.
No to co mam zrobić?
Pzd P. -
★ Roberto Di ∂z Rahi
podlączyłem kiedyś dwie pod agregat Yamahy co to podobno laptop nawet na nim chodził....
- obydwie się spaliły... a to chyba dlatego
że one na początku pobierają dużo mocy i jest duża aplituda poboru mocy.... zresztą nie znam się... -
Anonim
Pod agregat można podłączyć co najwyżej dmuchawę żeby włos rozwiać i modelkę ogrzać. -
★ Roberto Di ∂z Rahi
żeby ogrzać wystarczy butelka dobrej krajowej wódki.....
a jesli chodzi o zasilanie to polecam:
http://www.profoto.com/products.php
-
-
Anonim
-
eva
-
Ja zrobiłem 3 sesje na świeżym powietrzu z agregtem i lampą 400 ws. Nie było żadnych problemów Sprawdzę typ agregatu i Ci podam.
-
Anonim
tylko duzy generator cyfrowy taki jak goscie od filmowego maja
nie ma sesu ryzykowac>szkoda lamp
raz. dzien tracisz bo lampy nie hulaja
dwa. widziałem jak poszedł generator> nie ma -
R H
albo kupic takiego starego brauna z pudlem ladowanym z kontaktu, napieprza niezle... ja mam 2 mlotki metza i 20 akumulatorow tez rade daje... a z generatorem na szarpak nie mialem problemow fakt ze byl duzy, na bajeranckich koleczkach, ledwo go do busa w osoby mozna bylo wsadzic... -
Ten generator który próbowałem maił cyfrową stabilizację prądu. Ale był za słaby. Podejżewam więc, że jeśli chcę trzaskać kilkoma lampami studyjnymi na raz to muszę mieć generator rzędu 4kW, czyli taki na kółkach co do busa .....
SNAP i NM tak sobie radzą w terenie to ja nie mogę; -)? -
Anonim
-
Gosz
ja tez ni w zabek pojecia nie mam o co chodzi:)) (tak to jest jak sie fotografem nie jest:)) -
-
Anonim
-
Anonim
-
Abgar
temperaturę też chyba 128 stopni C daje z pięciu metrów :)