-
Seven3P
>bartkiller napisał
>:A no ale nie każe Ci nikt klikać ?
Jakby to zrobił ktoś gdzieś sobie na prywatnej stronie to bym zrozumiał. Ale na tej samej ?! CLICK HERE !
Popsuli cała grę. A juz prawie konto załozyłem, bo fajny pomysł. Obok chat i widać kto na jakim levelu się aktualnie męczy.
Ale givemeall w opcjach gry to pomyłka......
-
Sir Khalid Nasrallah
Pouczający dialog i celna uwaga z grona "Filozofia":
>Monisia napisała:
>Są jakies papiery na tę dyskalkulię?
na dyskalkulię są ćwiczenia a nie papiery
--
"W sumie fizyk i filozof zajmują się, uogólniając, kminieniem(...)" -
Anonim
>Sir Khalid Hassan Al-Nasrallah napisała:
>>Monisia napisała:
>>Są jakies papiery na tę dyskalkulię?
>
>na dyskalkulię są ćwiczenia a nie papiery
A na impotencje intelektualną cóż będzie viagrą Obsr? -
-
Sir Khalid Nasrallah
Mnie o afrodyzjaki nie pytaj, biedaku - nie miałem nigdy potrzeby korzystania, więc nie znam się na tym. Nie pomogę Ci, choć bardzo chciałbym. -
Seven3P
Stronka sprawdzająca refleks.
http://www.mathsisfun.com/games/rea...
Końcowy średni czas reakcji jak ktoś mi przebije dostaje piwo; >
Więc average się liczy.
Ciekawe czy była by średnia różnica między ludźmi z grona filozofia, a z grona snajperzy czy karate. -
-
bartkiller
>Seven3P napisał
>Stronka sprawdzająca refleks.
>
> http://www.mathsisfun.com/games/rea...
>
>Końcowy średni czas reakcji jak ktoś mi przebije dostaje
>piwo; >
>Więc average się liczy.
jak narazie 0.197, ale wiem, że da radę mniej, tylko musiałbym posiedzieć; p -
Seven3P
>trurl machine napisała:
>Bardzo ciekawe....
Mogłaś się pochwalić jak już pisałaś...
Bartkiller: to 0.152 trochę Ci zajmie -
>Seven3P napisał
>>trurl machine napisała:
>>Bardzo ciekawe....
>
>Mogłaś się pochwalić jak już pisałaś...
>
>Bartkiller: to 0.152 trochę Ci zajmie
??? :O -
Kastor
W starożytnej Grecji, Sokrates (469 - 399 p.n.e.) był uważany za człowieka, który posiadł wielka mądrość i wiedzę. Pewnego dnia znajomy spotkał wielkiego filozofa i powiedział: