-
squaw
Czy ktoś mógłby mnie oświecić i odpowiedzieć na kilka pytań niezorientowanej?
-jeśli jestem studentką 2 roku na UW czy mogłabym na 3 roku startować w rekrutacji na filozofię? Jakie są krytera przyjęć (wyniki z jakich przedmiotów nowej matury brane są pod uwagę?)
-czy potrzebna jest zgoda dziekana, odpisy świadectwa marturalnego i wyników
-czy sama prośba i chęci wystarczają? Czy koniecznym jest uzyskanie określonej średniej ocen?
Z góry dziękuję za odpowiedzi doświadczonych Filozofów. Pozdrawiam. -
nF
1. Mogłabyś. Nowa matura z języka polskiego – wymagany poziom podstawowy lub podstawowy i rozszerzony, jednego języka obcego spośród następujących: angielski, francuski, niemiecki, rosyjski, włoski, hiszpański – wymagany poziom podstawowy i rozszerzony, jednego przedmiotu wybranego przez kandydata – wymagany poziom podstawowy lub podstawowy i rozszerzony albo poziom rozszerzony (w przypadku przedmiotów, które można zdawać tylko na poziomie rozszerzonym). Dodatkowo może być brana pod uwagę ocena z:
jednego przedmiotu nieobowiązkowego wybranego przez kandydata - wymagany poziom podstawowy i rozszerzony lub poziom rozszerzony (w przypadku przedmiotów, które można zdawać tylko na poziomie rozszerzonym).
2. Jeśli zdajesz nową maturę, nie potrzebujesz wyników, tylko oryginał matury, albo kopia matury i zgoda dziekana.
3. Z założenia kandydatów jest więcej niż miejsc, dlatego istotna jest liczba punktów na maturze. -
zu
Cześć, pozwolę sobie odświeżyć temat i zapytać jak to jest z tym nadobowiązkowym czwartym przedmiotem?
Czy korzystniej jest dopisać nawet kiepski wynik z tego dodatkowego przedmiotu, czy w ogóle go pominąć, bo nie do końca wiem jak tę punktację rozumieć.. -
-
Anonim