-
Pusta
Cześć, od razu mówię, że przeszukałam Wasze grono i nie znalazłam nic o dr Wolińskiej i o tym przedmiocie.
Studiuję na innym kierunku i chciałabym chodzić na owo seminarium (jako ogun), stąd prośba - czy moglibyście podpowiedzieć:
- Jak wyglądają te zajęcia? (Wiem, że dla Was to proseminarium.)
- Może coś o samej prowadzącej?
Zależy mi na jakiejkolwiek uwadze w tym temacie.
Ryzykownie jest się tak w ciemno zapisywać.
Z góry dziękuję.:)
-
Sir Khalid Nasrallah
Czego filozofia? Ktoś mi może wytłumaczyć co to w ogóle jest takiego? -
nazwa ekranowa
Filozofia horroru, obok filozofii tańca, filozofii opery, filozofii spotkania i filozofii koncertów fortepianowych stanowi jeden z najważniejszych obecnie kierunków badań w Zakładzie Estetyki (filozofia piłki nożnej należy zapewne do kompetencji Zakładu Semiotyki).
Droga Koleżanko, jeśli na widok sformułowania "filozofia horroru" nie przeszedł Cię dreszcz zgrozy to są to prawdopodobnie zajęcia dla Ciebie. -
-
Sir Khalid Nasrallah
Ja myślałem, że o takich rzeczach uczy się na akademiach filmowych, w zakładach filmoznawstwa na uniwersytetach i tak dalej, ale że i na filozofii można to spotkać, to się nie spodziewałem. Ale to chyba dobrze, że administracja uniwersytecka przygotowuje swoim podopiecznym niespodzianki tego rodzaju. Myślę, że to bardzo miło pójść sobie np. na jakąś biologię, a w ofercie na seminarium dostać przykładowo mechanikę gazów albo optykę.
Grunt to dostatecznie szeroka paleta możliwości wyboru. -
Anonim
-
Sir Khalid Nasrallah
Na Stara to paletę może pakować co najwyżej Twoja stara.
Nazwo, a nie orientujesz się czy w Zakładzie Estetyki można zgłębiać wiedzę w zakresie filozofii kreskówek i komedii romantycznych? Czy te przedmioty mają może jakieś osobne seminaria? -
nazwa ekranowa
W ogóle w instytucie można zgłębić wszystko. Na przykład:
-Lektury rozumiejące: mądrość życia
-Awangardowe myślenie o sztuce
-Filozofia buddyzmu zen
-Filozofia obrazu filmowego