FiloZofia UW [1223]

Zapisz się
Dodaj kartkę Dodaj bana
Powód wlepienia kartki
Wybierz wątek docelowy z listy lub wpisz jego ID
  • Izolda.

PRACA NA STUDIA!!!!

- studiuję psychologię (w jezyku angielskim) i w wyniku natłoku zajec nie zdażę na czas napisac swojej pracy zaliczeniowej (esej ok max 8str) o temacie:

against nominalism- what if the ideas exist objectively?

Więc czy znajdzie sie ktos cchętny mi pomóc oczywiście w zamian za jakiegoś typu wynagrodzenie. Chętnych proszę o pilny kontakt na prv.
  • Izolda.

fifteen hundred to two thousand words (6 to 8 pages) interlinia 2. takze bez obaw :)
  • Anonim

Kurczę, a myślałem, że na natłok zajęć to mogą narzekać studenci np. medycyny, ale nie, okazuje się, że psychologia to diablo ciężki kierunek...
  • Izolda.

jak sie to łaczy z czymś innym to owszem; )
  • Anonim

Chciałem być złośliwy, ale - po tym, jak zerknąłem w profil - już nie potrafię.
  • Sir Khalid Nasrallah

>Izolda. napisała:
    >jak sie to łaczy z czymś innym to owszem; )

Jak się tuż przed pięćdziesiątką jednocześnie szuka chłopca, który będzie tancerzem, to faktycznie można się nie wyrobić. Zwłaszcza, że wiadomo przecież jak to z tymi tancerzami czasem jest.
  • Seven3P

Nie rób sobie nadziei, tam jest napisane chłopca, a nie prawie 80 letniego dziada, co słucha dziwnej muzyki i lubi kamienie.
  • Sir Khalid Nasrallah

Do tego na samo słowo "taniec" robi mu się niezbyt... :-(

• Anonim

niewygodny temat jak na prace zaliczeniowa. z pogranicza ontologii i logiki. czy na twoim wydziale wymagaja przedstawienia jakis rownan logicznych w KRP zeby cos wykazac czy wystarczy po prostu przedstawic rozne perspektywy w spojrzeniu na sprawe? (jesli to pierwsze to nie mam pojecia jakim cudem taki temat znalazl sie na psychologii)
  • WhenSatanPlaysDiscoPeopleDie

rada ode mnie - siasc i kurwa napisac.
| |

strona internetowa IF UW: http://filozofiauw.wikidot.com To grono *NIE* służy do ogłaszania...

Uniwersytet Warszawski, Filozofia

Zapisz się do klasy