-
Asiunia
ano zmieni sie na lepsze bo wtedy wszystki chetnych do zwiazku zwolnia, dla mnie pomysl nietrafiony!!!! -
Annia
>:) napisała:
>A ja tam bylabym ostrozna co do pakowania sie w ten
>zwiazek... dużo rzeczy jest zastanawiajacych... choc
>niczego nie neguje...
e tam, mi się wydaje że to ogromna szansa i fajna sprawa. Co Cię tak strasznie zastanawia; ))?
Pewnie inaczej byś mówiła, gdyby w Blue nadal dowodziła nasza ukochana dyr.
>Ciepła napisała:
>ano zmieni sie na lepsze bo wtedy wszystki chetnych do
>zwiazku zwolnia, dla mnie pomysl nietrafiony!!!!
Nie znam się na tym, ale słyszałam, że lista osób nalezących do takiego związku nie musi być jawna z wyjątkiem założyciela.
Ale to pytanie do Julii... jak to z tym jest?
-
Anonim
Wlasnie Pani "Julio". Moze wlasciewie sie dowiemy kim tak naprawde Pani jest, bo w empiku nikt taki nie pracuje. Wydaje sie pani bardzo odwazna osoba, a tu takie klamstwo? Zmiania imienia i nazwiska???? -
Anonim
ja wam mowie niniejszym
ze to pewnikiem
ze skutkiem mniejszym,
kto jest Empiku dyrektorem lub kierownikiem,
prowadzi czaildisz prowokejszyn
Podpisano
Jan Kochanowski:) -
-
})i({
no i co z tym związkiem?
bo za późno dotarłam do netu i nie poszłam na spotkanie
coś już wiadomo?
coś się zaczyna? -
Hermann
witam ludzie epmpiku jestem z was naprawde dumny ze jeszcze zostalo troche ducha walki w ludziach, dzwonil do mnie czlowiek z zwiazkow zawodowych i poinformowal mnie ze jest chcec, a to ze bylem kiedys jednym z zalozycieli zwiazkow kontaktowal sie ze mna, postaram sie zebrac stara ekipe ludzi ktora zalozyla ow zwiazek w empiku i jesli bede mial taka mozliwosc pomoge, na dana chwile jestem umowiony z tym panem na jutro na telefon. -
Anonim
-
Hermann