Wydział Elektryczny PW [2411]

Zapisz się
Dodaj kartkę Dodaj bana
Powód wlepienia kartki
Wybierz wątek docelowy z listy lub wpisz jego ID
  • Anonim

Jestem zielonym pierwszakiem co do PW, więc postanowiłem założyć ten temat żeby starsi mogliby co nie co wyjaśnić, a pierwszaki pytać xD

więc moje pytania:

1. Wiem że jest podział na grupy, kiedy się dowiemy kto jest w której ?
    2. Jak mam czytać z planu te sale w których są wykłady... np. GG-425A, GE-007, GG-307, GG-306, albo jak jest napisane "Podstawy Informatyki AE" to że niby jaka sala to AE czy wogole to jest jakaś sala :D ?
    3. Gdzie W-F ?

Z góry dziękuje :)
  • Wildcat

Mimo, że sam jestem "pierwszakiem" to mogę ci chyba w połowie odpowiedzieć na 2 pytanie. Bo z tego co się orientuję to GG to Gmach Główny. Na resztę odpowiedzi sam czekam :D
  • Anonim

1. idziesz pod dziekanat i czytasz
    2. GG - Gmach Główny i AE - Audytorium w gmachu Elektrotechniki
    3. pierwsze zajęcia w Stodole i podział na grupy
  • Ł

podejrzewam że jest już taki temat - wystarczyłoby poszukać; /

ale mam dobre serce i odpowiem; P

1. Zdaje się że podział na grupy jest już wywieszony w gablotce obok dziekanatu. Jeśli go gdzieś szukać to właśnie tam.

2. GG <- gmach główny , GE<- gmach elektryczny, AE <- audytorium w gmachy elektrycznym

3. Na pierwszym wuefie będzie spotkanie informacyjne (gdzie, to powiedzą później)
  • Anonim

Inne skróty to jeszcze
    GM - Gmach Mechaniki (taki duży - romont elewacji wlasnie mu robia)
    SK - Stara Kotłownia (zaraz za GG, obok komina)
    AF (chyba) - aula w gmachu fizyki
  • Fi_Flak

A jak już umiemy rozszyfrować skróty to wystarczy na mapce: http://www.pw.edu.pl/mapa/ kliknąć "Gmachy" i już wiadomo gdzie to dokładnie jest (akurat "elektryczne" budynki wszystkie mają fotkę)
  • Anonim

dobra... a co warto zabrać na wykłady oprócz szczątków wiedzy (mhm... wakacje) i dobrych chęci :>?
  • Anonim

gazetę.
  • Anonim

> gazetę.

to Ci się udało :D
  • Anonim