CHINY [1305]

Zapisz się
Dodaj kartkę Dodaj bana
Powód wlepienia kartki
Wybierz wątek docelowy z listy lub wpisz jego ID
  • Robert

Witam!

Chciałbym studiować język chiński w Chinach, stąd pytanie czy ktoś z tutaj obecnych studiował lub studiuje w Chinach na stypendium finansowanym przed rząd Chin? Zastanawiam się jest w ogóle jakikolwiek sens ubiegania się o owe stypendium (jedni piszą, że trzeba mieć Bóg wie jakie osiągnięcia, inni że owe stypendia są przyznawane na zasadzie czegoś w rodzaju losowania).

Mam 18 lat, w tym roku kończę liceum i tu pojawia się kolejny problem. Do bodajże 15 czerwca należy wysłać wszystkie papiery, a ja dopiero w czerwcu dostanę świadectwo, którego kopia chyba też jest potrzebna (?? senior high school diploma ??). Czerpię informacje ze strony en.csc.edu.cn/ , nie będę ukrywał, że te wszystkie formalności mnie delikatnie przerastają...

Jeśli chodzi o znajomość języków: z chińskiego jestem zielony (jednakże ogólną wiedzę na temat języka posiadam), angielski na poziomie komunikatywnym.

Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
  • Robert

Jeśli ktoś wypełniał lub wie jak poprawnie wypełnić formularz o przyznanie stypendium także byłbym wdzięczny za pomoc!
  • Kasia

>Robert napisał
    >Witam!
    >
    >Chciałbym studiować język chiński w Chinach, stąd
    >pytanie czy ktoś z tutaj obecnych studiował lub studiuje w
    >Chinach na stypendium finansowanym przed rząd Chin?
    >Zastanawiam się jest w ogóle jakikolwiek sens ubiegania
    >się o owe stypendium (jedni piszą, że trzeba mieć Bóg
    >wie jakie osiągnięcia, inni że owe stypendia są
    >przyznawane na zasadzie czegoś w rodzaju losowania).
    >
    >Mam 18 lat, w tym roku kończę liceum i tu pojawia się
    >kolejny problem. Do bodajże 15 czerwca należy wysłać
    >wszystkie papiery, a ja dopiero w czerwcu dostanę
    >świadectwo, którego kopia chyba też jest potrzebna (??
    >senior high school diploma ??). Czerpię informacje ze