Cervantes 34 [1477]

Zapisz się
Dodaj kartkę Dodaj bana
Powód wlepienia kartki
Wybierz wątek docelowy z listy lub wpisz jego ID
  • magda

jestem ciekawa co tez ten piekny rocznik porabia...ach cervantes lezka sie w oku kreci...:)
  • magda

chcecie powiedziec ze jestem tu tylko ja?
    no coz przynajmniej czuje sie wyjatkowo!
  • thorsten

siemix! :oD
    co porabia? studiuje hrhr; oP szkola glowna gwiezdnych wojen! ha.
  • thorsten

CIUJEE!; oD
  • Anonim

:>.

Ja też studiuję. Prawo - UW. Trzymam się nieźle i mam mnóstwo wolnego czasu... Do czasu :P.
  • thorsten

niom. do czasu hehehe :o>
    poczekamy do sesji letniej pewno; oP
  • magda

nie wierze znalezliscie sie...chyba sie zaplacze taka jestem wzruszona...... ale licze na wiecej...!
  • thorsten

hehehe moze chusteczke?; oP
  • Grono.Net

Liczysz madziarka na więcej i masz więcej; ] Chcę wam przypomieć, że nie wszyscy wasi rówieśnicy z '85 skończyli już swą przygodę z 'serwantesem' (co wcale nikogo nie dziwi) Zostałem np. JA; ] Mam w związku z tym do was małą prośbę: Trzymajcie kciuki, bo jeśli nie dostaniemy 5 z pisemnego polskiego, to na ustnym będą nas męczyć Nowakowska, Ogłaza i Malawska...
  • magda

nie ma co gadac TRZYMAMY!
  • thorsten

o żesz kurwa to jasne że trzyamamy :o)
    a kiedy matury?
  • pure new pleasure seeker

ehhh...niektorych cudna trojca bedzie meczyc nawet jesli dostana 5 z pisemnego polskiego...;P a jeszcze innych..albo i tych samych meczyc bedzie: pan inspektor z eszpanii, maria, markowicz, jawor, korko i malawska-na jednym egzaminie!! co ja tu w ogole robie?! uczyc sie powinnam..a matury od 10.05 pzdr
  • Anonim

hehe ja też jestem w Szkole Głównej Gwiezdnych Wojen...nom i sie obijam...:P
  • thorsten

s: najpierw pisemne, neh? bo ja juz niepamietam... tak dawno bylo; oP
    moze Was odwiedze.. a moze nie; oP
    we'll see generalnie

i nie zazdroszcze; o(
  • Zuza po prostu