-
magda
jestem ciekawa co tez ten piekny rocznik porabia...ach cervantes lezka sie w oku kreci...:) -
magda
chcecie powiedziec ze jestem tu tylko ja?
no coz przynajmniej czuje sie wyjatkowo! -
thorsten
siemix! :oD
co porabia? studiuje hrhr; oP szkola glowna gwiezdnych wojen! ha. -
thorsten
-
-
Anonim
:>.
Ja też studiuję. Prawo - UW. Trzymam się nieźle i mam mnóstwo wolnego czasu... Do czasu :P. -
thorsten
-
magda
nie wierze znalezliscie sie...chyba sie zaplacze taka jestem wzruszona...... ale licze na wiecej...! -
thorsten
-
Grono.Net
Liczysz madziarka na więcej i masz więcej; ] Chcę wam przypomieć, że nie wszyscy wasi rówieśnicy z '85 skończyli już swą przygodę z 'serwantesem' (co wcale nikogo nie dziwi) Zostałem np. JA; ] Mam w związku z tym do was małą prośbę: Trzymajcie kciuki, bo jeśli nie dostaniemy 5 z pisemnego polskiego, to na ustnym będą nas męczyć Nowakowska, Ogłaza i Malawska... -
magda
-
thorsten
-
pure new pleasure seeker
ehhh...niektorych cudna trojca bedzie meczyc nawet jesli dostana 5 z pisemnego polskiego...;P a jeszcze innych..albo i tych samych meczyc bedzie: pan inspektor z eszpanii, maria, markowicz, jawor, korko i malawska-na jednym egzaminie!! co ja tu w ogole robie?! uczyc sie powinnam..a matury od 10.05 pzdr -
Anonim
hehe ja też jestem w Szkole Głównej Gwiezdnych Wojen...nom i sie obijam...:P -
thorsten
s: najpierw pisemne, neh? bo ja juz niepamietam... tak dawno bylo; oP
moze Was odwiedze.. a moze nie; oP
we'll see generalnie
i nie zazdroszcze; o( -
Zuza po prostu
ze sie wtrace...;) wyzej wymieniona komisja z jezyka polskiego jest naprawde w porzadku:) uwierzcie mi: nie umialam prawie nic i dostalam 3...a wy jeszcze macie o tyle lepiej ze macie swoje prace przygotowane:)) ja tez mialam bo zdawalam pomostowa mature ale oprocz pracy ktora mialam wyglosic doszly jeszcze 2 pytania z czego innego...wiec nie narzekac mi tu!!;) te kobity naprawde sa ok:)) -
pure new pleasure seeker