Castellano [3619]

Zapisz się
Dodaj kartkę Dodaj bana
Powód wlepienia kartki
Wybierz wątek docelowy z listy lub wpisz jego ID
  • Gwiazdka

Jestem studentką iberystyki, od kilku lat zajmuję się udzielaniem korepetycji. W zeszłym roku przygotowywałam moich uczniów do nowej matury z angielskiego i francuskiego. Posiadam liczne certyfikaty z języków obcych oraz ukończony staż językowy na Uniwersytecie w Liege (Belgia).

W tym roku proponuję zajęcia z języków obcych (angielski, francuski, hiszpański), języka polskiego, historii, geografii, historii sztuki oraz wiedzy o kulturze.

Przystępne ceny, dojazd do ucznia i materiały w cenie. Mozliwośc zajęć indywidualnych oraz utworzenia małych grup.

Równiez przygotowanie do certyfikatów oraz egzaminów gimnazjalnych!!!

Kontakt na priv lub mailowy (eokninska@wp.eu).
  • Anonim

O Mnie by Hiszpański interesował ile bierzesz za godzinke korepetycji:)? i jeszcze jedno pytanko miałas konia w Podolu prawda?:D
  • Gwiazdka

Miałaś ale to dawno temu było:)

Wszystkie zajęcia są w tej samej cenie- 30 zł za godzinę, 40 za półtorej:)

Materiały zapewniam, dojeżdżam jeśli nie na koniec świata;)

Jak chcesz to pisz na priv:)
  • U la la

chętnie poudzielam też korków ja :)
    Bemowo bądź okolice Muranowa :)
    4 letnie doświadczenie w udzielaniu korepetycji, lpo studiach w Hiszpanii, lekcje oprócz tego, że nauka to zdecydowania również zabawa, bardzo ciekawe materiały (mam ich mnóstwo a zajęcia dostosowuję indwidualnie do sposobu nauki każdego ucznia), profesjonalnie, WSZYSTKIE POZIOMY
    hiszpański oczywiście :)
    info na priv :)
  • aga

dolaczam sie :) tez poudzielam korkow,
    studiuje na 3 roku, plus liczne wyjazdy dluzsze i krotsze do hiszpanii, plus masa znajomych hiszpanow, plus wlasne materialy, plus doswiadczenie, plus....

wiecej info na privie albo visenna7@yahoo.com
  • ¹²³...mlk! :)

oh. jesli bede potrzebowala to mysle ze sie zglosze do kogos z was.
  • Anonim

a ja moge wam zaddomy poodrabiac, o!

;p
  • U la la