Dodaj kartkę Dodaj bana
Powód wlepienia kartki
Wybierz wątek docelowy z listy lub wpisz jego ID
  • aaaaaaa

jak dlugo juz gracie?gdzie graliscie do tej pory?
  • S t u d z i k™

ja gram w sumie od dziecka,najbardziej lubie grac w Debkach.Stolicy polskich bouli :)
  • aaaaaaa

no ja jestem amator.dopiero tye wakacje byly moim pierwszym razem i nie mialem jeszcze okazji grac w polsce. a w warszawie gdzie?
  • Anonim

zajebiscie sie gra na centralnym
  • S t u d z i k™

Ty Pekal grasz na centralnym,bo tam mieszkasz:) i nie chcesz kartonu zostawiac samego,ale tam nie jest tak fajnie :) :) :)
  • aaaaaaa

...
  • Grono.Net

to chyba prawda z ta stolica polskich buli, bo ja rowniez zaczynalem w Debkach dobrych kilka lat temu (jak rowniez wszyscy ci gracze, ktorych znam).

i do dzis grywam w zasadzie prawie tylko wtedy kiedy tam jestem (moze dlatego wciaz jeszcze nie wymiatam jak goscie, ktorych widzialem w ogrodzie saskim na mistrzostwach Polski -wielki szacun dla nich).

a z miejscowek w warszawie to polecam otoczone iglakami wyzwirowane placyki w Parku Skaryszewskim (jeden jest np obok Misianki). maja tak z 50 m srednicy - w sam raz na konkretna bulowa rozgrywke.

ale i tak szczerze mowiac wole gre na plazy, gdzie do tradycyjnych regul i emocji towarzyszacych grze dochodza takie aspekty jak nierowny teren (staczajace sie bule) i grzaski badz ubity piasek (co skutkuje tym, ze nigdy nie wiadomo czy bula w danym miejscu siadzie czy potoczy sie dalej)
  • Anonim

polecam park ujazdowski...zajebiste miejsce
    oczywiscie jak jest cieplo. bo tych co teraz grywaja to tylko podziwiac
  • Grono.Net

to ktos gra teraz w ujazdowskim?!?

poza tym tam mozna sprobowac na tartanie na placu zabaw. tez moze byc niezle (jakies nieprzewidziane efekty)
  • Anonim

albo namiastka gry na plazy w kopnym sniegu na agrykoli ale to raczej nie dzis ...

ale nie ma problema nadchodza opady sniegu..
  • aaaaaaa

podobno dzis padalo bo u mnie to slonce dzis bylo i jest piekne
  • Henri Landru