bieganie [3835]

Zapisz się
Dodaj kartkę Dodaj bana
Powód wlepienia kartki
Wybierz wątek docelowy z listy lub wpisz jego ID
  • KoWal

Napoj energetyczny----> prysznic----> jogurt ---> Fifa:P
  • Anonim

Ja po bieganiu biorę prysznic i dużo jem. Ale jestem zupełną amatorką, żaden trener mnie nie ściga (chyba tylko na taekwon-do), więc mi wolno.; -)
  • ola

prysznic.
    woda.
    jogurt.
  • Piotrek

Prysznic-------> i duzo wody------->happy :)
  • Justyna B...

prysznic i duuużo wody :)
  • DEZO xD

WODAAAA !!!! :)
    podem cos zjesc - np. sniadanie czy tam obiad
    PRYSZNICC !!!! :P
  • Anonim

600 ml wody zmieszanej z napojem Tymbark i 400 g jogurtu naturalnego. No i oczywiście kąpiello. :D
  • DEZO xD

a do picia duzo wody albo soczku :p
    Albo jeszcze ISOSTAR; p
  • nielegal

piwo.
  • BeCiA

po bieganiu- prysznic :)
    po prysznicu- coś do picia: woda lub zielona herbata
  • Szareckówna

Mleko! To absurdalne i niczym nieuzasadnione, ale tuż po bieganiu rzucam się na mleko i wychlewam min 2 szklanki. A do tego preferuje miód pistacjowy; D Ale ten mi się skończył więc aktualnie nie mam pomysłu. Co tam wpadnie w łapę!

No i los prysznicos, oczywiście. xD
  • Asia .

Woda, prysznic i miejsce, w którym mogę sobie usiąść i takie, w którym nikt nie może mi przeszkodzić w po treningowym nic nie robieniu.
  • Mamba

najpierw leżenie obojętnie gdzie na łące (trawa :D), a później prysznic, chwilowy odpoczynek i seria ćwiczeń; ]
  • Anonim

Rozciąganie wg dr Marszałka (dzięki temu nic mnie nie boli i nie mam kontuzji): http://bieganie.pl/?cat=25&id=4...
    Potem izotonik lub woda, prysznic, przebieranie w coś ciepłego i jedzenie z dużą zawartością węglowodanów i białka.
  • exkomandor kowboj inż. ironman

Podobno (porady fizjologa) białko i węgle trzeba wchłonąć w ciągu 15 minut po treningu, więc polecam najpierw to, a później rozciąganie.
  • Anonim