-
Ada
Chętnie sprzedam podręczniki:
1. Fizyka dla szkół ponadgimnazjalnych zakres podstawowy, Fiałkowska, Fiałkowski, Sagnowska, ZamKor, Kraków 2006 5 zł
2. Chemia organiczna, zakres podstawowy, Litwin, Styka-Wlazło, Szymońska, nowa era, Warszawa 2007 13 zł
3. Geografia , zakres podstawowy, Kop, Kucharska, Szkurłat, Wyd. Szk. PWN, Warszawa 2007 14 zł
4. Język angielski, poziom rozszerzony, Gąsiorkiewicz-Kozłowska, Kowalska, wyd. szk. Omega, Kraków 2008, komplet-arkusze egzaminacyjne oraz zadania/testy 20zł
kontakt: pannaadrianna@gmail.com -
Francoss
Zapraszam na korepetycje/kursy/konwersacje z języka hiszpańskiego.
Jestem studentem IV roku Szkoły Głównej Handlowej. Mieszkałem 9 lat w Madrycie uczęszczając do hiszpańskiej szkoły. Posiadam egzamin resortowy Ministerstwa Spraw Zagranicznych z języka hiszpańskiego zdany na ocenę bardzo dobrą. Pomogę w rozwiązaniu problemów gramatycznych i językowych. Zainteresowanym wyjazdem do Hiszpanii udzielę praktycznych wskazówek.
W przypadku kursów, program jest elastyczny - dostosowujący się do bieżących potrzeb ucznia.
Kontakt i cennik znajdują się na załączonej ulotce.
Pozdrawiam
Franciszek Biały -
Andrzej
MATEMATYKA// STUDENT MATEMATYKI/ / WARSZAWA, PIASTÓW, PRUSZKÓW
Jestem studentem III roku Matematyki na Uniwersytecie Warszawskim i od dwóch lat udzielam korepetycji z matematyki. Maturę z matematyki zdałem w 2009 roku na 92% na poziomie rozszerzonym. Udzielę korepetycji z:
MATEMATYKI:
- liceum
- przygotowanie do matury z matematyki na poziomie podstawowym i rozszerzonym
- studia: analiza matematyczna, algebra, rachunek prawdopodobieństwa
W zeszłym roku przygotowałem dwie dziewczyny do matury z matematyki. Jedna z nich zdała maturę rozszerzoną na 82% i ponad 90% z podstawy, a druga zdała podstawową na 74% ( rozszerzenia nie zdawała). Poza tym pomogłem także jednemu chłopakowi zdać matematykę, który miał z niej "zagrożenie" w technikum. Od roku przygotowuję też jedną osobę do tegorocznej matury.