II LO w Wawie (Batory) [2042]

Zapisz się
Dodaj kartkę Dodaj bana
Powód wlepienia kartki
Wybierz wątek docelowy z listy lub wpisz jego ID
  • Ada

Chętnie sprzedam podręczniki:

1. Fizyka dla szkół ponadgimnazjalnych zakres podstawowy, Fiałkowska, Fiałkowski, Sagnowska, ZamKor, Kraków 2006 5 zł
    2. Chemia organiczna, zakres podstawowy, Litwin, Styka-Wlazło, Szymońska, nowa era, Warszawa 2007 13 zł
    3. Geografia , zakres podstawowy, Kop, Kucharska, Szkurłat, Wyd. Szk. PWN, Warszawa 2007 14 zł
    4. Język angielski, poziom rozszerzony, Gąsiorkiewicz-Kozłowska, Kowalska, wyd. szk. Omega, Kraków 2008, komplet-arkusze egzaminacyjne oraz zadania/testy 20zł

kontakt: pannaadrianna@gmail.com
  • Francoss

Zapraszam na korepetycje/kursy/konwersacje z języka hiszpańskiego.
    Jestem studentem IV roku Szkoły Głównej Handlowej. Mieszkałem 9 lat w Madrycie uczęszczając do hiszpańskiej szkoły. Posiadam egzamin resortowy Ministerstwa Spraw Zagranicznych z języka hiszpańskiego zdany na ocenę bardzo dobrą. Pomogę w rozwiązaniu problemów gramatycznych i językowych. Zainteresowanym wyjazdem do Hiszpanii udzielę praktycznych wskazówek.

W przypadku kursów, program jest elastyczny - dostosowujący się do bieżących potrzeb ucznia.

Kontakt i cennik znajdują się na załączonej ulotce.

Pozdrawiam

Franciszek Biały
  • Andrzej

MATEMATYKA// STUDENT MATEMATYKI/ / WARSZAWA, PIASTÓW, PRUSZKÓW

Jestem studentem III roku Matematyki na Uniwersytecie Warszawskim i od dwóch lat udzielam korepetycji z matematyki. Maturę z matematyki zdałem w 2009 roku na 92% na poziomie rozszerzonym. Udzielę korepetycji z:

MATEMATYKI:

- liceum
    - przygotowanie do matury z matematyki na poziomie podstawowym i rozszerzonym
    - studia: analiza matematyczna, algebra, rachunek prawdopodobieństwa