-
Kasia
co gra najwazniejszą rolę i czy ten test z polskiego jest bardzo trudny? teorie znam ale jak to wygląda w praktyce? chodzę do trzeciej klasy i szukam dobrego LO :) -
Kubson
punkty grają najważniejszą rolę tak dla odmiany... a jeśli chodzi o test z polskiego to myślę że chodzi Ci o test gimnazjalny z polskiego. Co roku jest inny raz bardzo trudny a raz łatwy, ale to też wszystko zależy od człowieka. -
Anonim
-
Kasia
nie, chodzi mi o egzamin, który piszą kandydaci. podobno tylko z przedmiotów humanistycznych.. -
-
Kamil
-
Anonim
jeżeli ankiete można nazwać testem z przedmiotów humanistycznych to jest baaardzo trudny;] -
Kasia
tak mi znajomi powiedzieli, którzy też chcą tu zdawać :] ja jestem zielona jeśli o to chodzi, dlatego pytam..;) -
Anonim
no to nie słuchaj się ludzi, którzy chcą tu iść, tylko tych, którzy już tu są;] -
Anonim
> nie, chodzi mi o egzamin, który piszą kandydaci. podobno tylko z przedmiotów humanistycznych..
<hahaha> a to dobre! -
Anonim
Pytanie powinno brzmieć: Jak łatwo się tu dostać?
Tak łatwo, że możesz dostać się przypadkiem, zupełnie niechcący. -
white nigga
>Kasia napisała:
>nie, chodzi mi o egzamin, który piszą kandydaci. podobno
>tylko z przedmiotów humanistycznych..
to dopiero początek!
potem jest egzamin z 9 języków nowożytnych + greka i łacina, a na koniec test sprawności fizycznej (400 kilometrowy bieg po stepach mongolskich na rękach, a jeżeli do klasy humanistycznej to jeszcze musisz klaskać co 10 kroków)
-
Anonim
Zapomniałeś dodać, że jeszcze trzeba zdać egzamin z liczenia pochodnych na czas.
A z tym, że tak łatwo się tu dostać, że można trafić tutaj przez przypadek, to prawda. Jestem niestety tego przykładem. Och, ten mój nieszczęśliwy los... -
hog
>white nigga napisał
>to dopiero początek!
>potem jest egzamin z 9 języków nowożytnych + greka i
>łacina
myslisz, ze egzaminuje mr B.?:P
btw. liczebniki rafale, a nie grono okupujesz:P<rotfl>