architektura & projektowanie [2653]

Zapisz się
Dodaj kartkę Dodaj bana
Powód wlepienia kartki
Wybierz wątek docelowy z listy lub wpisz jego ID
  • Aniela

Hey,
    ja jestem w pierwszej LO a mój kierunek już od trzech lat ten sam (czyli całe gimnazjum) Humanistyka.
    Wahałam się czy dobrze wybieram bo przeciez mogłam iść na cos związanego z plastyką, matematyką razszerzoną bądź też iść na cztery lata do technikum o kierunku jakim bym chciala. Architektura to moja pasja i chyba to co chciałabym robic w życiu, ale w tedy nie byłam tego taka pewna jak jestem dziś. (Choć nadal nie mam 100% pewności) Nie wiem czy sobię poradzę...
    Moim zdaniem nie musisz isc na rozszerzona matematykę bo do czego Ci ona (rozszerzona) w projektowaniu wnętrz?
    Znam się na tym mało, ale tak słuszałam.. Wiesz tez nie jestem super z matmy dlatego się w to nie pakowałam..
  • Jolanta

Witam!

Jestem studentką Uniwersytetu Warszawskiego: historia sztuki - II rok oraz jednocześnie Kulturoznawstwo - I rok. Sztuką interesuję się "od zawsze". Korepetycje udzielam od niedawna, studentom I roku histori sztuki, ASP i maturzystom(poziom podstawowy i rozszerzony). W grudniu 2009 prowadziłam warsztaty o sztuce współczesnej w CSW. Zapewniam rzetelne przygotowanie ii miłą atmosferę!
    cena 30zł/h

kontakt: karpinska.j@gmail.com, tel. 889 686 154

Pozdrawiam!!
  • edyta moskalska

witam Was serdecznie jestem zainteresowana architektura wnętrz jednak jestem obecnie w I klasie LO o profilu biol.-chem. z rozszerzoną matematyką rysuję i maluję praktycznie od 4 r.ż. czy mam jakas szansę aby się dostać do ASP lub na PW?
  • zbier@j

Na PW masz tylko jeden kierunek - architektura i urbanistyka. Jeżeli zapiszesz się od września do szkoły rysunku, to przez dwa lata powinnaś dać radę dojść do poziomu potrzebnego do zdania egzaminu na WAPW. Co do ASP - obowiązuje tam teczka oraz kompletnie inny rodzaj rysunku.
  • paweł brzostowski

witam serdecznie